فی نت

خرید بسته بدون کارمزد و نامحدود ایرانسل

فی نت

خرید بسته بدون کارمزد و نامحدود ایرانسل

چه کسانی به پیسی مبتلا میشوند؟

در اواخر دوران کودکی (12-9 سالگی ) تا میانسالی شایع تر است . پیسی ممکن است در هر سنی شروع شود، اما اغلب قبل از سن 20 سالگی اتفاق میافتد. به طور طبیعی رنگ پوست بدن و موها توسط ملانین مشخص می شود، ملانین توسط سلول های ملانوسیت ساخته می شوند. شما با مصرف عصاره گانودرما باعث ایجاد فاکتور رشد سلول های عصبی در بدن خود می شوید که این سلول ها به عنوان پروتئین هایی برای حفظ سلامتی بدن خصوصا مغز و حافظه شناخته شده اند. به این ترتیب، صابون گانودرما و آنتی اکسیدان های موجود در ترکیباتش موجب تغذیه بیشتر پوست می شود. این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران با اشاره به نامشخص بودن علت بروز این بیماری پوستی، گفت: پیسی سبب میشود سیستم ایمنی بدن علیه رنگدانههای پوست به مبارزه پرداخته و باعث تخریب آنها شود. در مورد درمانهای دارویی و پزشکی این نکته را خاطر نشان کنیم که این روند ممکن است چند ماه طول بکشد تا اثر آن را کمی مشاهده کنید. علاوه بر جمعآوری سابقه پزشکی شخصی و خانوادگی پوست شما، پزشک ممکن است با سوزن بیوپسی نمونهای از پوست شما را بردار و به آزمایشگاه بفرستد.


درمان پیسی با گانودرما

در کشور ژاپن یکی از اصلی ترین نسخه های درمانی برای مشکلات عصبی همین قارچ گانودرما است و همچنین خیلی از اوقات به حالت خشک شده، آنرا مصرف می کنند. گانودرما خواص معجزهآسایی در درمان بعضی بیماریها دارد. امروزه مقاله ها و پژوهش های بسیار متعددی را می توانید در کل جهان و ژورنال های مختلف مشاهده کنید که هر یک از آنها به دنبال بررسی مهمترین و اصلی ترین خواص مربوط به قهوه گانودرما دکتر بیز برای پیسی هستند. صابون قارچ گانودرما قادر به ایجاد و حفظ رطوبت در پوست بوده و با آبرسانی کامل به لایه های رویی و زیرین پوست می تواند در مرطوب و نرم نگاه داشتن پوست، نقش بسیار مهمی داشته باشد. قارچ گانودرما گونه ای از قارچ است که از سال های بسیار دور در کشورهایی چون چین مورد استفاده قرار می گرفته است. اغلب هر دو طرف بدن بطور قرینه با مجموعه­هایی از تعداد بسیار زیاد لکه­هایی بزرگ سفید درگیر می­شود.

حتماً شما هم مثل ما و بسیاری از افراد دیگر به دنبال چیزی می گردید که با استفاده از آن دغدغه و فکر بیمار شدن را از خود دور نموده و شادابی و سلامتی را جایگزین کنید. بسیاری از درمانها برای کمک به بازگرداندن رنگ پوست وجود دارد. بسیاری از زندگیهای خانوادگی به دلیل ابتلای یکی از زوجها به این بیماری در دنیا به شکست انجامیده است. این کار به دلیل بررسی وضعی دستگاه ایمنی و کمخونی شماست. برای این کار بهتر است از رو به رو شدن محل ایجاد شده بیماری پیسی جلوگیری کنید. درمان دارویی، جراحی یا ترکیبی از این دو برای درمان ویتیلیگو به کار برده میشود. همچنین این گیاه با تنظیم ترشح سایتو کنین ها که واکنش های التهابی را در بدن کنترل می کنند، باعث کاهش التهاب سیستماتیک بدن و کنترل بیشتر سیستم ایمنی می شود. دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو در این مقاله تلاش می کند تا با ارائه اطلاعات مفید، سطح آگاهی شما را در مورد این بیماری بالا ببرد. این عارضه پوستی نه تهدیدکننده است و نه می تواند از فردی به فرد دیگر انتقال پیدا کند.

پیسی یک بیماری است که در پوست افراد به وجود میآید و تولید رنگدانه های پوستی در برخی از قسمتهای پوست را با اختلال مواجه کرده و از این رو بخشی از قسمت های صورت و بدن فرد به رنگ سفید در می آید. نخستین و مهم ترین راهکار مقابله با بیماری پیسی افزایش آگاهی در مورد این بیماری است، بعلاوه در ارتباط بودن با دیگر افراد مبتلا به پیسی نیز روحیه بیمار را بهبود می بخشد و امکان بهره مندی از تجربه ها و توصیه های ارزشمند همدردان را فراهم می کند. هم از جمله بیماریهایی هستند که با لک و پیس (برص) در ارتباطاند. دکتر دبیری یادآور شد: علاوه بر علائم ظاهری، برای تشخیص بیماری پیسی می توان از اشعه ماوراء بنفش هم استفاده کرد به گونه ای که در حین استفاده از این اشعه بر روی پوست؛ نواحی پیسی بر خلاف پوست طبیعی به صورت آبی رنگ نمایان می شود. پیسی میتواند به صورت ارثی هم منتقل شود. در مورد نور درمانی پزشکان توصیه کردهاند که در شرایط خاص صورت پذیرد زیرا ریسک سرطان پوست را افزایش میدهد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد