فی نت

خرید بسته بدون کارمزد و نامحدود ایرانسل

فی نت

خرید بسته بدون کارمزد و نامحدود ایرانسل

بیماری پوستی برص (پیسی، ویتیلیگو) و راههای درمان آن


برای از بین بردن رنگ باقی مانده پوست باید این شیوه درمانی دو بار در روز به مدت 9 ماه یا بیشتر ادامه پیدا کند. سرعت تغییر رنگ پوست در ابتدای بیماری غالباً بیشتر است، سپس وقفه ایجاد میشود و پس از مدتی معمولاً دوباره تخریب رنگدانهها شروع میشود. قطعا قارچ یک ماده مغذی و پر خاصیت است، از این میان اکسیر جوانی گانودرما میتواند برای سلامت بدن معجزه کند. صابون قارچ گانودرما بیز یکی از بی نظیرترین و بهترین محصولات فروشگاه اینترنتی ما می باشد؛ که صابون گانودرما قیمت بسیار مناسب و معقول را داشته و شما می توانید آن را با بودجه در اختیار خود به راحتی تهیه و خریداری کنید. این نواحی خیلی به راحتی دچار آفتاب سوختگی می شوند. این روش شاید برای بیماران بزرگسالی مناسب باشد که مقدار اندکی از رنگدانههای پوستشان باقی مانده است و از انجام دیگر درمانها نیز نتیجه نگرفتهاند. از این رو با مصرف موضعی آن در پوست سر می توانید موهای خود را تقویت کرده و رشد آن ها را بیش تر کنید. از علائم بالینی بیماری پوستی پیسی میتوان به وجود لکههای سفید رنگ و متفاوت از پوست، اشاره کرد، این لکهها در هنگام آشکار شدن اول به صورت کم رنگ و شبیه به پوست ظاهر میشوند سپس رفته رفته از رنگ آنها کاسته میشود و به رنگ سفید در میآیند.

درمان پیسی با گانودرما

اگر این سول ها از بین بروند و یا نتوانند رنگدانه ملانین را تولید کنند، رنگ پوست روشن تر شده و یا بطور کلی سفید می شود. به هیچ طریق نمیتوان پیشبینی کرد که چه مقدار از پوست تغییر رنگ خواهد داد. ترکیبات گانودرمایی با مقایسه داده های طیف سنجی تشدید مغناطیس هسته ای با آنچه در گزارش ها بود تشخیص داده شد و نتایج نشان داد داده ها یکسان هستند. دوره های از دست رفتن رنگدانه و متعاقب آن ثابت ماندن رنگ لک و دوباره از دست رفتن رنگدانه به طور مدوام تکرار می شوند. تحقیقات بسیار زیادی برای اثبات ضدسرطانی بودن قارچ گانودرما صورت گرفته است که در همه ی موارد ضدسرطانی بودن آن اثبات شده است.بیمای سرطان از تقسیم غیر طبیعی سلول ها به وجود می اید و مصرف قارچ گانودرما می تواند با این تقسیم غیرطبیعی سلولی مبارزه کند و به طور معجزه آسایی با این سلول های سرطانی مبارزه کند. اگر از دارو های رقیقکننده خون یا ضد انعقاد مانند آسپرین یا وارفارین استفاده میکنید (به ویژه بیماران قلبی) قبل از مصرف گانودرما حتما با پزشک خود مشورت کنید. افراد دارای رنگ پوست تیره بهترین نتیجه را از داروهای موضعی میگیرند.

این داروها باید همزمان با سایر درمان ها به کار برده شوند مصرف طولانی این داروها می تواند موجب نازک شدن پوست و حتی پیدایش ترک های پوستی در بعضی نواحی شوند. این بیماری پوستی با نامهای پیسی و ویتیلیگو هم عنوان میشود. ولی برخلاف آکنه، در این بیماری جوش های سرسیاه وجود ندارد. این بیماری زمانی بروز می کند که سلول هایی که ملانین تولید می کنند از کار می افتند و موجب می شوند تا لکه های سفید رنگی بر روی پوست ظاهر شود. به این صورت که ناحیههای طبیعی پوست را با استفاده از لیزر رنگ زُدایی میکنند تا پوستی یکنواخت ظاهر شود. در افرادی که پوست روشنی دارند اجتناب از برنزه شدن پوست طبیعی بدن، مانع از پیدایش تضاد رنگ و در نتیجه مخفی ماندن لک های پیسی خواهد شد. در نتیجه بافتهای پوستی آسیب دیده در اثر بیماری پیسی با ادامه ی مصرف گانودرما بازسازی و ترمیم شده و به مرور زمان باعث بهبود بافتهای پوستی میشود.همچنین با کاهش استرس و افزایش نشاط موجب کاهش قابل توجه فشارهای عصبی میشود که این موضوع به مقدار بسیار زیادی مانع از ایجاد حملات بعدی در بیمار و پیشگیری محسوس بیماری پیسی می شود.

سلامت دیدگاهها برای آیا گانودرما باعث درمان بیماری پیسی میشود! در حال حاضر دلیل اصلی پیدایش پیسی ناشناخته است و اگرچه راههای مختلف درمانی برای آن وجود دارد، ولی روش درمانی مؤثری که باعث بهبود همه بیماران شود، هنوز شناسایی نشده است. برخی بیماران ترجیح میدهند تا درمان خاصی را انجام ندهند. در آزمایشی دیگر که بر روی زنانی که دچار سرطان سینه بودند انجا3طبم شده بود و آنها تحت درمان با قارچ گانودرما قرار داشتند و در آخر نصف آنها شانس درمان بالاتری را پیدا کردند. قهوه گانودرما نوعی نوشیدنی به صورت پودر فوری است که حاوی پودر قهوه و عصاره قارچی به نام «گانودرما» است. قهوه های گانودرما با خاصیت آداپتوژن سازی ، موجب تعادل در بدن میشود . بهترین حالتی که قارچ گانودرما بیشترین خواص خود را آزاد میکند، همراه با قهوه است. گانودرما یکی از بهترین مواد غذایی با ارزش برای پوست است که با ترکیبات معجزه آسایی که دارد، شادابی و زیبایی را برای پوست به ارمغان می آورد. از قارچ گانودرما برای درمان کبد چرب و سیروز کبدی استفاده می شود. از دیگر خواص قارچ گانودرما برای مو، می توان به تقویت کننده و افزایش دهنده رشد مو اشاره کرد: گانودرما دارای ترکیباتی ضد التهابی است و در قدرت بخشی و تنظیم دستگاه گردش خون در بدن موثر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد